statystyki

Jak poprawić wizerunek kancelarii

08.01.2010, 11:45; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:29
Agnieszka Żbikowska, prawnik, ekspert wieszjak.pl oraz porada-prawna.prawnik.pl

Reklama


Marketing usług prawniczy w ostatnich latach budził wiele kontrowersji wśród prawników jednakże nic nie stoi na przeszkodzie, aby prawnicy podawali informacje o swojej działalności do publicznej wiadomości. Kancelaria oprócz misji prawnej wykonywania zawodu zaufania publicznego jest także firmą, która ma osiągać dochody . Osiąganie dochodów jest to cel ekonomiczny każdej firmy. Aby osiągnąć cel ekonomiczny tj. konkretny zysk należy poczynić szereg czynności i starań z tzw. strategii marketingowej. Oczywiście nie można porównać kancelarii z Marketem, gdzie chce się sprzedać byle jaki produkt, aby dużo bo liczy się zysk.


Pozostało jeszcze 81% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama