statystyki

ETS w spawie ograniczeń hałasów wywołanych przez ruch lotniczy

12.09.2011, 08:10; Aktualizacja: 12.09.2011, 08:41

Państwa członkowskie mogą ustalić maksymalne poziomy hałasu, które linie lotnicze muszą zachować przy przelotach nad obszarami położonymi w pobliżu portu lotniczego. Jeżeli jednak skutkiem takiego uregulowania jest zmuszenie linii lotniczych do zrezygnowania z wykonywania ich działalności gospodarczej, to może być ono przyjęte jedynie przy zachowaniu warunków przewidzianych w prawie Unii- orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE.

Źródłem niniejszej sprawy jest spór pomiędzy linią lotniczą European Air Transport (EAT) – wyspecjalizowaną w usługach transportu lotniczego towarów (grupa DHL) – a Région de Bruxelles-Capitale (Belgia) oraz Komisją ds. środowiska tego regionu.


Pozostało 80% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane