statystyki

Firma ma przekonać, że nie zaniża ceny

autor: Sławomir Wikariak31.10.2014, 11:00; Aktualizacja: 03.11.2014, 09:08
Piotr Kunicki radca prawny z kancelarii Wierzbowski Eversheds

Piotr Kunicki radca prawny z kancelarii Wierzbowski Evershedsźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Zamawiający nie musi precyzować, jakie konkretnie elementy kwoty powinien wyjaśnić wykonawca. To przedsiębiorca wie, jakie czynniki miały wpływ na to, że zaproponował taką, a nie inną sumę - wynika z orzeczenia KIO.

TEZA

Firma może uzasadniać niższą od konkurencji cenę preferencyjnymi warunkami, na jakich zgodzili się dla niego pracować podwykonawcy. Musi to jednak znajdować odzwierciedlenie w ofercie. Wyjaśnienia dotyczące ceny muszą korespondować z jej treścią.

STAN FAKTYCZNY


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane