statystyki

Firma ma przekonać, że nie zaniża ceny

autor: Sławomir Wikariak31.10.2014, 11:00; Aktualizacja: 03.11.2014, 09:08
Piotr Kunicki radca prawny z kancelarii Wierzbowski Eversheds

Piotr Kunicki radca prawny z kancelarii Wierzbowski Evershedsźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Zamawiający nie musi precyzować, jakie konkretnie elementy kwoty powinien wyjaśnić wykonawca. To przedsiębiorca wie, jakie czynniki miały wpływ na to, że zaproponował taką, a nie inną sumę - wynika z orzeczenia KIO.

TEZA

Firma może uzasadniać niższą od konkurencji cenę preferencyjnymi warunkami, na jakich zgodzili się dla niego pracować podwykonawcy. Musi to jednak znajdować odzwierciedlenie w ofercie. Wyjaśnienia dotyczące ceny muszą korespondować z jej treścią.

STAN FAKTYCZNY


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane