Kupując na wyprzedaży po obniżonej cenie, mamy takie same uprawnienia do składania reklamacji jak wówczas, gdy robimy zakupy, nie korzystając z żadnych dodatkowych bonusów. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia towaru z wadami, natomiast ma prawo nie przyjąć go wówczas, gdy przestał się klientowi podobać

Czy nie można zwrócić sukienki z wyprzedaży

Kupiłam sukienkę na posezonowej wyprzedaży. Po powrocie do domu obejrzałam ją bardzo dokładnie i stwierdziłam, że dokonałam zakupu niepotrzebnie. Sukienka przestała się mi podobać, a w dodatku w domu mam podobną. Na drugi dzień chciałam ją oddać, ale sprzedawczyni odmówiła przyjęcia sukienki. Czy miała prawo odmówić zwrotu pieniędzy?

Czy przecenioną kurtkę można reklamować

Na wyprzedaży kupiłam przecenioną kurtkę. Sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji, twierdząc, że skoro kupiłam towar taniej, to nie mogę zgłaszać zastrzeżeń do jego jakości. Czy mogę zwrócić przeceniony towar zakupiony na wyprzedaży?

Czy można oddać zbędny towar

Koleżanka namówiła mnie na zakup sokowirówki na wyprzedaży. Tłumaczyła, że jest to duża okazja. Moja rodzina jednak uznała, że to jest zbędny zakup, na który nas nie stać. W dodatku w innym sklepie takie same sokowirówki sprzedawane nie na wyprzedaży oferowane były taniej niż w cenie, jaką zapłaciłam. Czy z tych powodów mogę złożyć reklamację?

Czy błąd montażu jest przyczyną reklamacji

Na wyprzedaży kupiłam kolejkę szynową dla dziecka. Nie udało się jej zamontować według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży, bo naszym zdaniem brakowało dwóch części. Czy jest to podstawa do reklamacji. Czy muszę mieć paragon przy jej składaniu?

Czy mogę żądać zwrotu nadpłaty

Kupiłam na wyprzedaży sweter, do którego została dołączona skórzana saszetka. Miałam ją dostać gratis. Za kilka dni w innym sklepie zobaczyłam taki sam sweter bez saszetki, ale znacznie tańszy. Uznałam, że ta różnica w cenie to koszt saszetki. Chciałam ją zwrócić i zażądać oddania nadpłaty, ale sprzedawca jej nie przyjął. Czy mam prawo do zwrotu pieniędzy?

Czy sprzedawca zapłaci za transport

Kupiłam meblościankę na wyprzedaży. Po kilku miesiącach używania jej wypaczyły się drzwi i nie odsuwają się szuflady. Sprzedawca powiedział, że rozważy naprawienie mebla na swój koszt pod warunkiem, że dostarczę go do sklepu na swój koszt. Odmówił sfinansowania transportu mebla, twierdząc, że skoro został kupiony na wyprzedaży, to nie mogę występować z takim roszczeniem. Czy sprzedawca powinien pokryć koszty transportu?

Czy kupując taniej, mamy mniej praw

Obawiam się robić zakupy na wyprzedaży, bo często przy kasach wiszą informacje, że przeceniony towar nie podlega reklamacji. Czy klient kupujący taniej na wyprzedaży ma mniej praw?

Czy sprzedawca może skrócić termin

Czy sprzedawca może skrócić termin składania reklamacji towaru kupionego na wyprzedaży, gdy podczas używania go ujawnią się ukryte wady?
To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Jakie uprawnienia mają klienci korzystający z wyprzedaży.
W pełnej wersji artykułu znajdziesz odpowiedzi na WSZYSTKIE powyższe pytania.