Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Pozory mylą, dowód nie. Policjanci uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem

"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku?
"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku? / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej