Adwokat w kampanii

20.08.2015, 17:01; Aktualizacja: 20.08.2015, 17:03

Instytut Myśli Państwowej, któremu szefuje adw. Roman Giertych, jest wśród 74 podmiotów mogących umieszczać bezpłatne spoty referendalne w TVP. Pierwsza emisja 21 sierpnia rano.

Duże zdjęcie Romana Giertycha, hasło „Wybierz dla Polski” i (drobniejszym drukiem) apel o odebranie partiom pieniędzy z budżetu państwa. Tak wyglądają billboardy, które od 31 lipca można spotkać przede wszystkim przy ulicach stolicy i podwarszawskich miejscowości.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane