statystyki

Wolters Kluwer ograniczy uporczywą telesprzedaż

20.11.2014, 10:54; Aktualizacja: 20.11.2014, 11:21

W reakcji na liczne skargi adwokatów, którzy narzekali na częste, uciążliwe telefony z ofertami sprzedaży, wydawnictwo zapowiedziało zmianę swoich praktyk handlowych.

Po analizie uwag przekazanych przez prawników Wolters Kluwer zobowiązał się do niewykorzystywania jednego numeru abonenckiego do więcej niż dwóch akcji sprzedażowych w ciągu miesiąca oraz ograniczenia liczby prób skutecznego kontaktu maksymalnie do trzech.


Pozostało 27% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane