statystyki

Ocean zwany rynkiem usług prawnych czerwienieje coraz bardziej

autor: Maciej Bobrowicz25.07.2014, 00:00; Aktualizacja: 25.07.2014, 09:52
Maciej Bobrowicz

Maciej Bobrowiczźródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: Materialy prasowe

Lipiec i sierpień to okres urlopowy, część z nas walczy teraz zażarcie o miejsce na zatłoczonych plażach – nielicznym udało się znaleźć taką, na której nie ma nikogo. Widok błękitnego morza nasunął mi ciekawe porównanie. Otóż przypomniałem sobie pewne seminarium, w którym kilka lat temu wziąłem udział. W. Chan Kim i Renee Mauborgne prezentowali na nim unikalne podejście do sposobu konkurowania na rynku. Model swój nazwali strategią błękitnego oceanu. Są dwie kategorie oceanów: czerwony, w którym woda jest koloru czerwonego od krwi. Pływają w nim rekiny, dorsze, szprotki i plankton. Trwa bezwzględna walka o przetrwanie. Na szczęście jest jeszcze ocean błękitny z cudownie przezroczystą wodą, w której nie pływa nikt. Czerwony ocean to rynek wysoce konkurencyjny, błękitny to ten, w którym konkurencja nie istnieje...


Pozostało 75% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane