Ministerstwo Gospodarki w Warszawieposzukuje kandydatów na stanowisko starszego specjalisty ds. obsługi prawnej w w Departamencie Funduszy Europejskich.

Do zadań wykonywanych na stanowisku pracy będzie należało:

-udzielanie konsultacji, porad, opinii prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa, w tym analiza stanu faktycznego i prawnego oraz przedstawianie propozycji rozwiązań,

-współpraca przy rozpatrywaniu odwołań od oceny formalnej i merytorycznej w procedurze odwoławczej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG),

-tworzenie oraz opiniowanie projektów umów z beneficjentami projektów systemowych i indywidualnych zawieranych przez Dyrekcję Departamentu Funduszy Europejskich oraz umów zawieranych w ramach trybu konkursowego,

-współpraca w realizacji zadań związanych z zastępstwem procesowym przed sądami powszechnymi, w tym analizowanie stanowiska stron procesowych i materiałów dowodowych, sporządzanie pism procesowych oraz udział w rozprawach,

-analizowanie przepisów prawnych oraz orzecznictwa w zakresie spraw realizowanych w Departamencie Funduszy Europejskich.

W związku z powyższym stanowiskiem pracy niezbędne będzie:

-wykształcenie: wyższe prawnicze.

-doświadczenie: 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą prawną.

-pozostałe wymagania niezbędne

- rozpoczęta aplikacja radcowska,

-znajomość przepisów oraz orzecznictwa z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, karnego, handlowego, gospodarczego, bankowego,

-znajomość prawa krajowego i wspólnotowego w zakresie funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności,

-znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,

-umiejętność analizy i syntezy informacji,

-umiejętność skutecznego komunikowania się,

-umiejętności w zakresie wystąpień publicznych,

- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Lex, Internet, poczta elektroniczna).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu
  • kopie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie aplikacji radcowskiej
  • ew. kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia radcy prawnego
  • ew. kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone”
  • ew. kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych w Polsce w latach 2004-2006 i perspektywy finansowej 2007-2013
  • ew. kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
  • w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej lub nostryfikacji dyplomu.

Dokumenty można składać do 7 września 2009 roku.

Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Gospodarki
00-955 Warszawa
skr. poczt. 59
lub składać w kancelarii, pl. Trzech Krzyży 3/5, pok. 13, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „DFE-66 ”


OIRP Wałbrzych/AS

Zobacz także:

Szkolenia IV kwartale 2009