Koło Naukowe „Prawo i Praktyka” we współpracy ze Studenckim Stowarzyszeniem Etyki Prawniczej organizują wykład dotyczący marketingu usług prawniczych. Część panelowa konferencji naukowej odbędzie się dnia 6 marca 2009 roku w Sali senatu Pałacu Kazimierzowskiego.

Wśród tematów poruszonych na konferencji znajdą się:

PANEL I Modele marketingu usług prawnych

15.15-15.35 Marketing usług prawnych w zawodach zaufania publicznego. prof. dr hab. Hubert Izdebski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

15.35–15.55 Legal service marketing in the USA.prof. Francis Conte, Fulbright Visiting Scholar

PANEL II Marketing usług prawnych w praktyce
16.30-16.50 Komunikacja marketingowa kancelarii prawniczej dr Marcin Chłodnicki, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

16.50–17.10 Jakość usług prawnych w kontekście budowania relacji z klientami, mgr Andrzej Kłosowski, MBA Szkoła Główna Handlowa

17.10-17.30 Udział firm konsultingowych w tworzeniu strategii marketingowych dla kancelarii, Jakub Zadrożny, Glaubicz Garwolińska Consultants

PANEL III Marketing a zasady wykonywania zawodu

18.00–18.20 Marketing usług prawnych a spór o prawo w nowoczesnych społeczeństwach, dr Tomasz Kozłowski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

18.20–18.40 Marketing usług prawnych w kontekście zasady lojalności wobec klienta, mgr Paweł Skuczyński, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

Konferencja ma charakter otwarty.

UW/AS

Zobacz także:

Zgoda Prezes UOKiK na połączenie spółek

Międzynarodowy konkurs mediacyjny rozstrzygnięty