Nowe logo ma odzwierciedlać szerokie możliwości marki Squire Sanders i zwrócić uwagę klientów zainteresowanych kompleksowym, innowacyjnym doradztwem prawnym w globalnej skali.

Z początkiem 2012 roku kancelaria Squires Sanders wprowadza nowe logo dla oznaczenia swojej marki. Zmiana jest wynikiem dynamicznego rozwoju firmy w ostatnim czasie.

W październiku 2011 roku, na skutek fuzji z firmą prawniczą w Perth – Minter Ellison, Squire Sanders rozszerzyła działalność o kolejny rynek - Australię, a także dwukrotnie zintensyfikowała aktywność w szybko rozwijającym się regionie Azji i Pacyfiku.

W styczniu 2011 roku Squire Sanders połączyła się z brytyjską kancelarią Hammonds, zwiększając liczbę biur w Zjednoczonym Królestwie oraz rozbudowując swoją międzynarodową platformę w pozostałej części Europy. Obecnie Squire Sanders zatrudnia ponad 1 300 prawników pracujących w 36 biurach w 17 krajach Europy, Azji, Australii i Pacyfiku, w Stanach Zjednoczonych oraz, za pośrednictwem biura w Madrycie, w Ameryce Łacińskiej.

Wprowadzamy nowy logotyp, ponieważ w wyniku intensywnego rozwoju jakiego doświadczyliśmy w minionym roku, znacząco poszerzyliśmy zakres działania, stając się globalną firmą doradczą,” - powiedział Peter Święcicki, Partner w Squire Sanders Święcicki Krześniak sp.k.

„Nowe logo ma odzwierciedlać szerokie możliwości Squire Sanders i zwrócić uwagę klientów zainteresowanych kompleksowym doradztwem prawnym w globalnej skali".