Linie lotnicze odmówiły przyjęcia pasażera na pokład z ważnym biletem, przeniosły go do niższej klasy lub odwołały lot. Pasażer ma prawo wnieść skargę na przewoźnika lotniczego.

Co zrobić, jeśli nie zostaliśmy wpuszczeni na pokład samolotu

Pasażer korzystający z usług lotniczych może wnieść skargę, gdy przewoźnik odmawia przyjęcia pasażera na pokład, przenosi go do niższej klasy, odwołuje lot lub gdy samolot wyleciał ze znacznym opóźnieniem. W przypadku kiedy skarga dotyczy innego zdarzenia, np. reklamacji bagażowych lub wystawiania biletów, pasażer może zwrócić się o pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w dowolnym państwie członkowskim Unii Europejskiej.
To jest tylko część artykułu. W pełnej wersji dowiesz się więcej na temat:

W jaki sposób należy sporządzić skargę na przewoźnika

Co zrobić, jeśli przewoźnik nie odpowiada na pismo

Jak postąpić, jeżeli linie odmawiają wypłaty odszkodowania

Zobacz pełną treść artykułu w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Jak wnieść skargę na usługi lotnicze.