Reklama

Reklama

Reklama

7 oznak, że pracownicy nie lubią swojej pracy

Pracownicy unikają wspólnych spotkań Za wszelką cenę starają uniknąć się konfrontacji. Zawsze wynajdują wymówki, by przełożyć spotkanie, lub starają załatwić sprawy tak, by w ogóle do niego nie doszło – np. wysyłają raport ze swoich działań mailem.
Pracownicy unikają wspólnych spotkań Za wszelką cenę starają uniknąć się konfrontacji. Zawsze wynajdują wymówki, by przełożyć spotkanie, lub starają załatwić sprawy tak, by w ogóle do niego nie doszło – np. wysyłają raport ze swoich działań mailem. / ShutterStock
Wszyscy narzekają na swoich szefów, prawda? Cóż, zdarza się każdemu, ale nie zawsze oznacza to jednak, że pracownik nie lubi swojego przełożonego i swojej pracy. Kiedy należy zacząć się martwić? Najlepiej jeszcze zanim zacznie spadać wydajność, a z pewnością zacznie jeżeli pracownik straci motywację do pracy. Oto sygnały, których nie można zlekceważyć:

Powiązane

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej