Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Klienci zagrożeni phishingiem, KNF ostrzega banki. Jak ustrzec się przed cyberprzestępcami

Kolejny atak na klientów ING Bank Śląski potwierdził, że w ostatnim czasie miały miejsce próby wyłudzenia od klientów danych logowania do bankowości internetowej oraz żądania zwrotu środków do obcego banku. Osoby podszywające się pod bank wysyłają e-maile z linkiem do fałszywej strony systemu ING BankOnLine. Bank przypomina, że nigdy: - nie żąda zwrotu środków ani wykonania przelewu testowego, - nie prosi o podanie pełnego hasła logowania, - nie wysyła maili z prośbą o podanie wrażliwych danych, w tym numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Bank podjął działania, w celu zablokowania serwerów wykorzystywanych w celach przestępczych.
Kolejny atak na klientów ING Bank Śląski potwierdził, że w ostatnim czasie miały miejsce próby wyłudzenia od klientów danych logowania do bankowości internetowej oraz żądania zwrotu środków do obcego banku. Osoby podszywające się pod bank wysyłają e-maile z linkiem do fałszywej strony systemu ING BankOnLine. Bank przypomina, że nigdy: - nie żąda zwrotu środków ani wykonania przelewu testowego, - nie prosi o podanie pełnego hasła logowania, - nie wysyła maili z prośbą o podanie wrażliwych danych, w tym numeru telefonu do autoryzacji transakcji. Bank podjął działania, w celu zablokowania serwerów wykorzystywanych w celach przestępczych. / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej