Reklama

Reklama

Reklama

Ceny internetu mobilnego w Polsce: Ile kosztował 1 GB u poszczególnych operatorów?

W 2014 r. tylko jeden operator oferował taryfę o transferze danych poniżej 2 GB (T-Mobile). Zwiększyła się natomiast liczba usług z najwyższych przedziałów. Wszyscy analizowani operatorzy mieli w ramach swojej oferty taryfy z limitami od 20 do 30 GB transferu danych oraz powyżej 30 GB. W przypadku pierwszego z nich stawki wahały się od 41,24 zł (Play) do 62,44 zł (T-Mobile), a w odniesieniu do ofert powyżej 30 GB od 66,24 zł (Play) do 91,11 zł (Orange). Istotnym zjawiskiem na rynku było pojawienie się ofert bezlimitowych lub z limitami trudnymi do przekroczenia dla przeciętnego użytkownika Internetu. Wraz ze wzrostem limitu transferu danych widoczny jest spadek kosztu ponoszonego za 1 GB. W przypadku ograniczenia do 2 GB kształtował się on na poziomie 19,12 zł (T-Mobile). W najwyższym przedziale limitowym (ponad 30 GB) koszt za 1 GB danych znajdował się w przedziale od 0,66 zł (Play) do 2,60 zł (Orange). Źródło: UKE
W 2014 r. tylko jeden operator oferował taryfę o transferze danych poniżej 2 GB (T-Mobile). Zwiększyła się natomiast liczba usług z najwyższych przedziałów. Wszyscy analizowani operatorzy mieli w ramach swojej oferty taryfy z limitami od 20 do 30 GB transferu danych oraz powyżej 30 GB. W przypadku pierwszego z nich stawki wahały się od 41,24 zł (Play) do 62,44 zł (T-Mobile), a w odniesieniu do ofert powyżej 30 GB od 66,24 zł (Play) do 91,11 zł (Orange). Istotnym zjawiskiem na rynku było pojawienie się ofert bezlimitowych lub z limitami trudnymi do przekroczenia dla przeciętnego użytkownika Internetu. Wraz ze wzrostem limitu transferu danych widoczny jest spadek kosztu ponoszonego za 1 GB. W przypadku ograniczenia do 2 GB kształtował się on na poziomie 19,12 zł (T-Mobile). W najwyższym przedziale limitowym (ponad 30 GB) koszt za 1 GB danych znajdował się w przedziale od 0,66 zł (Play) do 2,60 zł (Orange). Źródło: UKE / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Tomasz Jurczak

Tomasz Jurczak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej