Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Jak hotele odpowiadają za rzeczy pozostawione przez gości

Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu.
Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu. / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej