statystyki

Wizerunkowy plan adwokatury zaakceptowany. NRA wie, jak ma być postrzegana za 20 lat

autor: Anna Krzyżanowska15.03.2016, 07:38; Aktualizacja: 15.03.2016, 08:10
prawnik; adwokat

Adwokaci dążyć mają również do „właściwego podziału rynku usług prawnych”.źródło: ShutterStock


Jak zdaniem Naczelnej Rady Adwokackiej członkowie polskiej palestry powinni być postrzegani za 20 lat? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można w uchwalonym właśnie przez prezydium NRA projekcie strategii adwokatury, który przedstawiony zostać ma podczas listopadowego Krajowego Zjazdu.

Reklama


Reklama


W dokumencie tym adwokaci wyznaczają sobie osiem strategicznych celów. Mają one doprowadzić do tego, by palestra w społeczeństwie postrzegana była m.in. jako profesjonalna, intelektualna elita posiadająca – zbudowaną na przestrzeni wielu lat historii – znaczącą pozycję oraz autorytet. A także jako samorząd prawniczy rozpoznawalny i dostępny, zapewniający przy tym wykwalifikowaną pomoc prawną w każdej potrzebie.


Pozostało jeszcze 52% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama