statystyki

Znaki towarowe: Butelka coca-coli nie taka oryginalna

autor: Sławomir Wikariak25.02.2016, 07:34; Aktualizacja: 25.02.2016, 08:48
Coca-Cola przedstawiła badania potwierdzające, że zgłaszany przez nią kształt jest na tyle charakterystyczny, że większość konsumentów jest w stanie go odróżnić

Coca-Cola przedstawiła badania potwierdzające, że zgłaszany przez nią kształt jest na tyle charakterystyczny, że większość konsumentów jest w stanie go odróżnić

Producent napoju chciał zarejestrować wspólnotowy znak towarowy – kształt butelki konturowej bez żłobień. Urząd Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (OHIM) odmówił, uznając, że nie ma on cech odróżniających.

reklama


reklama


Konsumenci nie byliby w stanie odróżnić tego kształtu od innych. Masowy odbiorca nie jest szczególnie uważny i nie przywiązuje wagi do kształtu butelki. Coca-Cola zaskarżyła tę decyzję do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, ten jednak wczoraj skargę oddalił.


Pozostało jeszcze 75% treści

PROMOCJA
Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc już od 33,00 złZamów abonament

Przeczytaj artykuł
Koszt SMS-a 2,46 złZapłać sms-emMasz już kod?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

reklama