statystyki

Warto blogować

autor: Rafał Chmielewski11.09.2015, 08:49; Aktualizacja: 11.09.2015, 09:41

Branża prawnicza przechodzi ostatnio prawdziwą rewolucję. Polega ona nie tylko na wzroście rynkowej konkurencji i liberalizacji zasad etyki, ale także na rozwoju nowych technologii i narzędzi marketingowych. Wysyp blogów prawniczych jest jednym z najlepszych dowodów zaostrzającej się walki o klienta.

Reklama


Reklama


Rafał Chmielewski, właściciel i zarządzający web.lex, autor bloga e-MarketingPrawniczy.pl

Ich liczbę można dziś już liczyć w setkach. Wydaje się, że przede wszystkim jest to spowodowane panującą modą i obawą przed odstawaniem od konkurencji. Nie można jednak zaprzeczyć, że prowadzenie bloga niesie ze sobą kilka istotnych korzyści dla kancelarii. Podstawową cechą bloga prawniczego jest jego zdolność do budowania i wzmacniania marki firmy. Taka forma promocji znakomicie umożliwia bowiem zaprezentowanie swojej wiedzy i doświadczenia. Co więcej, pozwala na dotarcie z wartościową treścią do tysięcy czytelników – potencjalnych klientów. Wzmacnianie wizerunku autora w ich oczach prowadzi zaś w prostej linii do wzmocnienia marki całej kancelarii.

Kolejną wartą odnotowania cechą bloga prawniczego jest jego ponadczasowość. W przeciwieństwie do prasy papierowej artykuły na blogu czytane są nawet po kilku latach od ich publikacji. Prowadzenie bloga to zatem inwestycja w budowę źródła potencjalnych klientów.

Nie bez znaczenia są również koszty tego rodzaju promocji firmy. Biorąc bowiem pod uwagę ponadczasowość oraz możliwość dotarcia do nieograniczonego kręgu odbiorców, blog prawniczy sytuuje się wśród najefektywniejszych narzędzi marketingowych z punktu widzenia kancelarii prawnej. W branży prawniczej krąży także wiele fałszywych opinii na temat prowadzenia bloga. Jedną z nich jest przekonanie, że wymaga on poświęcenia dużej ilości czasu, którego dzisiaj wielu prawnikom i tak brakuje. Taki pogląd wielu z nich prowadzi do wniosku, że lepiej jest zatrudnić zewnętrznego specjalistę do prowadzenia bloga kancelaryjnego.


Pozostało jeszcze 57% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama