statystyki

Nie każdy może sprzedawć "żubrówkę". Witas: Nie tolerujemy, gdy ktoś do butelki wkłada trawę

autor: Patryk Słowik04.08.2015, 07:22; Aktualizacja: 04.08.2015, 08:40
alkohol, akcyza, banderola

Sądy mają dylematy, jak daleko powinien sięgać monopol oryginalnej marki.źródło: ShutterStock

Dla oceny naruszenia własności intelektualnej ważny jest cały kontekst, w tym ekonomiczny, a nie tylko samo literalne bądź graficzne podobieństwo nazw lub etykiet - mówi w wywiadzie dla DGP Przemysław Witas, radca prawny, dyrektor działu prawnego w CEDC International.

Reklama


Reklama


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

p »

Prawo na co dzień

p »

Galerie

p »

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama