statystyki

Niezdrowa żywność poza telewizją, ale i bez rozporządzenia

autor: Patryk Słowik29.07.2015, 07:39; Aktualizacja: 29.07.2015, 11:05
dziecko jedzenie wybór

Urzędnicy deklarują, że dopóki biznes będzie sam pilnował tego, aby między audycjami dla dzieci nie epatowano reklamami chipsów czy słodzonych gazowanych napojów, wykaz nie zostanie przedsiębiorcom narzuconyźródło: ShutterStock

Ministerstwa kultury i zdrowia po uzgodnieniach międzyresortowych wycofały się z propozycji określenia listy produktów, których reklamowanie pomiędzy audycjami dla dzieci będzie zakazane.

Reklama


Reklama


Chodzi o projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Resort kultury proponuje, aby przekazy handlowe dotyczące środków spożywczych zawierających przynajmniej jeden składnik, którego spożycie w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazane, nie mogły być umieszczane przed programami, które ze względu na porę emisji i treść są adresowane głównie do dzieci do lat 12.


Pozostało jeszcze 80% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama