statystyki

Kupujący może się rozmyślić i zwrócić towar, ale robi to na własny koszt

autor: Małgorzata Kryszkiewicz02.03.2014, 13:00; Aktualizacja: 03.03.2014, 11:04
Krzysztof Bąk, radca prawny w kancelarii Nowakowski i Wspólnicy.

Krzysztof Bąk, radca prawny w kancelarii Nowakowski i Wspólnicy.źródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: mat prasowe

Przedsiębiorca nie powinien być zawsze obciążany dodatkowymi kosztami, w tym zwrotu przesyłki. Pod warunkiem jednak, że prawidłowo wykonał umowę, a to klient odstąpił od niej bez powodu.

Reklama


TEZA


Pozostało jeszcze 96% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama