Social media, FB, blogi, komentarze wideo (VRN) - kreatywne rozwiązania zgodne z etyką zawodu będą tematem konferencji nt. "Innowacyjny marketing usług prawniczych". Prawnik.pl objął patronat nad wydarzeniem.

Konferencja odbędzie się w dniach 24-25.04.2012, Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol.

DOWIEDZ SIĘ jak z powodzeniem prowadzić bloga i wykorzystać media społecznościowe do nawiązania długofalowej relacji z klientem i zmienić w ambasadora marki Twojej Kancelarii

POZNAJ sprawdzone narzędzia do mierzenia efektywności Twoich działań marketingowych na bazie doświadczeń Magdaleny Maruszczak z KPMG

WYBIERZ najlepsze sposoby do zbudowania silnej pozycji marki Twojej kancelarii aby znalazła się na TOP liście w rankingach międzynarodowych

POSŁUCHAJ doświadczeń cenionych ekspertów oraz praktyków z kancelarii prawnych, m.in.: Linklaters, Budzowska, Fiutowski i Partnerzy. Radcowie Prawni., Clifford Chance, Janicka, Grużewski, Namiotkiewcz i wspólnicy, KPMG, Hogan Lovells

ODKRYJ innowacyjne narzędzia marketingowe, które pomogą reklamować Twoje usługi prawnicze bez naruszania zasad etyki zawodu

Do udziału w Konferencji zapraszamy przedstawicieli Kancelarii Prawnych, w szczególności osoby na stanowiskach:

  • Wspólnik, Partner, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor, Manager, Kierownik działu Marketingu
  • Communication i PR Manager
  • Business Development Director, Business Development Manager
  • Radca Prawny, Adwokat

A także:

  • Agencje PR
  • Agencje reklamowe i interaktywne
  • Firmy konsultingowe i doradcze działające w obszarze usług profesjonalnych

Szczegółowe informacje:

http://konferencje.pb.pl/konferencja/525,konferencja-innowacyjny-marketing-uslug-prawniczych

Zobacz także:

Prawnik na rynku

Marketing w Internecie