Social media, FB, blogi, komentarze wideo (VRN) - kreatywne rozwiązania zgodne z etyką zawodu będą tematem konferencji nt. "Innowacyjny marketing usług prawniczych". Prawnik.pl objął patronat nad wydarzeniem.
Konferencja odbędzie się w dniach 24-25.04.2012, Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol.
DOWIEDZ SIĘ jak z powodzeniem prowadzić bloga i wykorzystać media społecznościowe do nawiązania długofalowej relacji z klientem i zmienić w ambasadora marki Twojej Kancelarii
POZNAJ sprawdzone narzędzia do mierzenia efektywności Twoich działań marketingowych na bazie doświadczeń Magdaleny Maruszczak z KPMG
WYBIERZ najlepsze sposoby do zbudowania silnej pozycji marki Twojej kancelarii aby znalazła się na TOP liście w rankingach międzynarodowych
POSŁUCHAJ doświadczeń cenionych ekspertów oraz praktyków z kancelarii prawnych, m.in.: Linklaters, Budzowska, Fiutowski i Partnerzy. Radcowie Prawni., Clifford Chance, Janicka, Grużewski, Namiotkiewcz i wspólnicy, KPMG, Hogan Lovells
ODKRYJ innowacyjne narzędzia marketingowe, które pomogą reklamować Twoje usługi prawnicze bez naruszania zasad etyki zawodu
Do udziału w Konferencji zapraszamy przedstawicieli Kancelarii Prawnych, w szczególności osoby na stanowiskach:
- Wspólnik, Partner, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor, Manager, Kierownik działu Marketingu
- Communication i PR Manager
- Business Development Director, Business Development Manager
- Radca Prawny, Adwokat
A także:
- Agencje PR
- Agencje reklamowe i interaktywne
- Firmy konsultingowe i doradcze działające w obszarze usług profesjonalnych
Szczegółowe informacje:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/525,konferencja-innowacyjny-marketing-uslug-prawniczych
Zobacz także: