PWSK - Prawnik w sieci klientów, to jedyny w Polsce cykl szkoleniowy dedykowany prawnikom chcącym rozwijać swoje umiejętności z zakresu zarządzania kancelarią, marketingu, PR-u i business development. Swoim zasięgiem obejmuje 5 miast, tj. Łódź, Warszawę, Poznań, Wrocław oraz Kraków. Prawnik.pl objął patronat nad wydarzeniem.

Istotą projektu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i najlepszych praktyk służących rozwojowi kancelarii prawnej. Prawnicy podczas studiów i aplikacji nie otrzymują wiedzy biznesowej dotyczącej prowadzenia firmy prawniczej. Wchodząc na rynek, zderzają się z rzeczywistością prowadzenia przedsiębiorstwa i pozyskiwania klientów. Są pozbawieni umiejętności konkurowania, budowania strategii przedsiębiorstwa, rozwoju, pozyskiwania partnerów biznesowych. Coraz częściej zdając sobie z tego sprawę, poszukują doradców i wsparcia z tego zakresu.

Szkolenia w ramach projektu PWSK - Prawnik w sieci klientów, są odpowiedzią na te potrzeby. Poprowadzą je specjaliści z najważniejszych dla prawników obszarów:

  • STRATEGIA I ZARZĄDZANIE: prof. WSB, dr hab. Ryszard Sowiński, doradca Partnerów kancelarii prawnych, prawnik, doradca podatkowy, wykładowca, trener, autor bloga www.NowoczesnaKancelaria.pl
  • MARKETING I E-MARKETING: Szymon Kwiatkowski, prawnik, specjalista ds. marketingu usług prawnych i rozwoju biznesu prawniczego, autor bloga www.MarketingPrawa.pl
  • PR: Agnieszka Brzozowska, doradca ds. komunikacji i wizerunku, PR-owiec w branży usług profesjonalnych, specjalista ds. marketingu i PR w WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr www.wkb.com.pl
  • BUSINESS DEVELOPMENT: Monika Muracka, doradca ds. marketingu i sprzedaży usług prawnych, business development manager, właściciel MDP eventum www.mdpeventum.pl.
  • ZARZĄDZANIE KANCELARIĄ – ON-LINE CZY WŁASNY SERWER?: Krzysztof Kacprzyk, Dyrektor sprzedaży software w Wolters Kluwer Polska www.wolterskluwer.pl, doradca, trener, wykładowca akademicki

- „Konkurencja na rynku usług prawniczych jest już dziś bardzo duża. Niestety, prawników nikt nie przygotowuje do konkurowania na rynku, budowania relacji ze swoimi klientami. Chcemy wesprzeć ich przekazując najlepsze rozwiązania i dobre praktyki” - mówi Szymon Kwiatkowski, pomysłodawca szkoleń PWSK – Prawnik w sieci klientów.

- „Na mapie szkoleń branżowych brakuje miejsca unikalnych spotkań dla prawników z doświadczonymi ekspertami z zakresu marketingu, PR-u i rozwoju biznesu prawniczego. Chcemy zapełnić tę lukę, podejmując to wyzwanie w postaci PWSK” - mówi Monika Muracka, współorganizator szkoleń.

Dowiedz się więcej na www.pwsk.marketingprawa.pl.