Z początkiem 2012 roku kancelaria doradztwa prawno-ekonomicznego Law & Business rozpoczęła proces budowania i wdrażania autorskiej platformy do obsługi prawnej swoich klientów. Jest to jeden z pierwszych takich projektów na skalę kraju.
Nowoczesny system budowany jest w oparciu o podstawowe skrypty systemu CRM. Platforma umożliwi klientom m.in.:
- zarządzanie swoim kontem
- wykupywanie abonamentów, godzin pracy specjalisty, kontrolę wykorzystania abonamentu
- śledzenie, na jakim etapie jest realizacja zlecenia
- zgłaszanie uwag/komentarzy
- wybór specjalisty, który ma zająć się sprawą
- wystawianie faktur
- stały kontakt z Kancelarią
- video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii)
- logowanie się do systemu oraz obsługiwanie systemu z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad.
„Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom na rynku usług prawnych, mając na uwadze dynamicznie rozwijające się i przekształcające się rynki światowe, dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia pomocy prawnej . Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmieniający się świat niejednokrotnie wymusza na nas konieczność zmierzenia się z coraz większymi wyzwaniami. Dlatego też postanowiliśmy połączyć wiedzę i doświadczenie tworząc tego typu platformę".