Ruszyła druga odsłona akcji wizerunkowej Adwokatury Polskiej pod hasłem "Wiemy, nie skubiemy".

Kampania ma charakter multimedialny, dlatego mieszkańcy Śląska mogą zobaczyć na swoich ulicach m.in. billboardy promujące zawód adwokata.

Pierwsze plakaty, przedstawiające busolę, którym przyświecało hasło: „W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom” zawisły na ulicach Śląska 15 sierpnia.

Z kolei drugą odsłonę akcji promuje plakat przedstawiający sowę - symbol mądrości - oraz sępy rozszarpujące padlinę.

Jak przekonują adwokaci hasło „Wiemy, nie skubiemy” przekazuje, że za rozsądną kwotę można uzyskać profesjonalną pomoc prawną. Plakat ma wywołać dyskusję na temat dostępu i jakości usług prawnych- argumentują.

ORA w Katowicach jest pierwszą radą adwokacką, która zdecydowała się przeprowadzić kampanię wizerunkową na terenie swojej izby.

Kampania trwać będzie do 15 września 2013 roku.

PS/źródło:NRA

Zobacz także:

Rusza akcja wizerunkowa adwokatów