W dniach 4-5 października 2013 roku w Łodzi, odbędzie się konferencja, podczas której uczestnicy debaty będą próbowali zaleźć odpowiedź na pytanie: czy rynek zmusi adwokatów do reklamy?

Celem konferencji jest refleksja nad obowiązującym zakazem reklamy wiążącym adwokatów, jako przedstawicieli zawodu zaufania publicznego, wobec dynamicznie zmieniających się warunków wykonywania tego zawodu.

Swój udział w wydarzeniu potwierdzili adwokaci, medioznawcy, socjolodzy, językoznawcy oraz dziennikarze.

W ramach konferencji zostanie przedstawiony materiał zawierający przykłady naruszeń zasad kodeksu etyki adwokackiej lub praktyk, które budzą zastrzeżenia i kontrowersje w środowisku. Odbędzie się także prezentacja referatu na temat działalności rzeczników dyscyplinarnych i sądów dyscyplinarnych w zakresie zakazu reklamy. Prelegenci omówią także wybrane zagadnienia dotyczące reklamy adwokackiej w krajach UE.

Zobacz: Adwokaci z nowymi legitymacjami

Konferencja zakończy się przeprowadzeniem sondażu oraz próbą opracowania uchwały do Krajowego Zjazdu Adwokatury.

Organizatorem spotkania jest Komisja Etyki przy Naczelnej Radzie Adwokackiej oraz Okręgowa Rada Adwokacka w Łodzi.

Zgłoszenia udziału w konferencji należy nadsyłać na adres konferencja.ora.lodz@adwokatura.pl do 10 września 2013 roku.

Szczegółowe informacje dotyczące zapisów wraz z formularzem rejestracyjnym dostępne są na stronie internetowej konferencji.

PS/źródło:NRA

Zobacz także:

Nowa jakość na rynku spotkań dedykowanych prawnikom przedsiębiorstw