Prezes UOKiK wszczęła postępowanie, które ma rozstrzygnąć czy spółka Lidl wprowadzała konsumentów w błąd podczas kampanii reklamowej.

Postępowanie dotyczy akcji promocyjnej sieci handlowej. Po opublikowaniu przez UOKiK w styczniu 2012 roku raportu z kontroli produktów oferowanych pod własną marką sieci handlowych, spółka Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową odwołującą się do jego treści.

Zobacz: UOKiK: Canal Plus wprowadził konsumentów w błąd

W radiu, telewizji, prasie, na stronach internetowych i na bilbordach pojawiły się informacje, które mogą wywoływać mylne wrażenie, że autorem treści płatnych przekazów jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Zobacz: Indywidualne konta emerytalne skontrolowane przez UOKiK

Prezes UOKiK wszczęła przeciwko spółce postępowanie, w ramach którego ustali czy doszło do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

PS/źródło:UOKiK

Zobacz także:

Zgoda UOKiK na koncentrację na rynku energii

UOKiK zgodził się na przejęcie Clar System