statystyki

SA:. Dziennikarz nie może nierzetelnymi informacjami naruszać renomy firmy

21.11.2008, 06:24; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:58
 Stawiając w artykule prasowym niepotwierdzone zarzuty pod adresem akcjonariuszy spółki, nawet docelowe, naruszone zostają dobra osobiste przedsiębiorstwa. Godzą w jego renomę i wiarygodność w oczach jej kontrahentów.

Jeden z ogólnopolskich dzienników opublikował w 2003 roku cykl niepochlebnych artykułów dotyczących Polskiej Sieci Handlowej Polma S.A., która miała zakupić teren Dworca Głównego w Warszawie. Spółka była docelowa i powstała aby nabyć wspomniane grunty.


Pozostało jeszcze 84% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane