statystyki

Na skróty się nie da

15.04.2008, 13:24; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:48
Praktyka pokazuje, że nie ma już profesji w której osiągnie się sukces, utrzyma dotychczasowych i pozyska nowych klientów jedynie poprzez sumienne wykonywanie swojej pracy. Teraz trzeba czegoś więcej. U prawników w wielu przypadkach, poza świetnym i niekwestionowanym warsztatem merytorycznym, brakowało marketingowego podejścia do rynku i klientów.

Reklama


Niedawno przeczytałam w jednym z artykułów na temat realizacji celów, że „do sukcesu nie ma żadnej windy, trzeba iść po schodach”. W pierwszym odruchu wywołało to u mnie uczucie smutku i pytanie dlaczego zawsze tak jest. Po chwili przyszła refleksja, że przecież zbyt łatwo osiągane cele nie cieszą i nie dają satysfakcji.


Pozostało jeszcze 82% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama